Kapat
Üyelik
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Basında Elit Çikolata
07.11.2023

Basında Elit Çikolata

Röportajı Görüntülemek İçin Tıklayınız!

Blog Son Eklenenler
Basında Elit Çikolata

Basında Elit Çikolata

Kurumsal

Bu Çikolata Köklü Geçmişi Temsil Ediyor.

Devamını Oku
07.11.2023
Elit Çikolatalı Brownie Tarifi, Nasıl Yapılır?

Elit Çikolatalı Brownie Tarifi, Nasıl Yapılır?

Tarifler

Hava soğuk. Haydi gelin biraz içimizi ısıtalım, ruhumuzu besleyelim, evimize neşe saçalım.

Devamını Oku
03.11.2023
Aşk Keki Tarifi, Nasıl Yapılır?

Aşk Keki Tarifi, Nasıl Yapılır?

Tarifler

Elit Toz Kakaolu AŞK KEKİNİ denemenizi tavsiye ederiz. Gönül ve damak bağımızın güçlenerek devam edeceği nice leziz tarifler dileğiyle! ❤️

Devamını Oku
01.11.2023
Elit Çok Çikolatalı Kurabiye Tarifi, Nasıl Yapılır?

Elit Çok Çikolatalı Kurabiye Tarifi, Nasıl Yapılır?

Tarifler

Mutfak Hobinizi Geliştirmek ve Yüzleri Gülümsetmek İçin Elit'ten Çok Çikolatalı Kurabiye Tarifi Sizlerle!

Devamını Oku
22.10.2023
Şeker İlavesiz, Prebiyotik ve Glutensiz Puding Tarifi, Nasıl Yapılır?

Şeker İlavesiz, Prebiyotik ve Glutensiz Puding Tarifi, Nasıl Yapılır?

Tarifler

Elit Şeker İlavesiz, Prebiyotik ve Glutensiz Bitter Çikolatalı Puding Tarifimiz Sizlerle!

Devamını Oku
22.10.2023
Türkiye'nin En Usta Çikolatacısı

Türkiye'nin En Usta Çikolatacısı

Türkiye'nin En İyi Çikolatacısı

Elit Çikolata, 1924’ten günümüze sürekli geliştirerek getirdiği çikolata ve şekerlemedeki ustalığını, kalite geleneğini ve müşteri odaklı yaklaşımını, ilk günkü heyecanıyla geleceğe taşıyıp, tüketicilerine keyifli anlar yaşatmaktadır.

Devamını Oku
12.10.2023
İşte Türkiye’nin Yüzyıllık Markaları

İşte Türkiye’nin Yüzyıllık Markaları

Yüzyıllık Marka

Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi EDU, Akbank, Deloitte ve Yüzyıllık Markalar Derneği’nin birlikte yürüttüğü 'Yüzyıllık Marka Olmak' araştırması tamamlandı. Türkiye’deki köklü 32 markayı kapsayan araştırma, asırlık marka olmanın sırlarına ışık tutuyor. Araştırmadan yola çıkılarak hazırlanan ‘Yüzyıllık Marka Olmak’ adlı kılavuz kitapta 32 markanın son kuşak temsilcileri ve üst yöneticileri ile yapılan görüşmelere yer veriliyor. Yüzyıllık marka olmayı anlatan marka temsilcilerinin en fazla üzerinde durdukları kavramlar; itibar ve güven ilişkisi olarak öne çıkıyor.

Devamını Oku
24.07.2023
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.